Pogoji poslovanja

Pravila in pogoji poslovanja
• Splošno
• Dostopnost informacij
• Ponudba artiklov
• Naročilo
• Dostava
• Cene
• Načini plačila
• Garancija
• Vračilo in menjava blaga
• Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
• Varnost
• Varovanje osebnih podatkov
• Komunikacija
• Pritožbe in spori
• Omejitev odgovornosti
• Stvarna napaka
• Spremembe pogojev poslovanja

Splošno
Pravila in pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo o varstvu podatkov, EU 2016/679 (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
Pravila in pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.folio.si v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja
Folio d.o.o.
Šeškova ulica 3b
1330 Kočevje
matična št. 3563146000
davčna št. SI 91179009
vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani
osnovni kapital: 7.500 EUR
kontakt: info@folio.si
(v nadaljevanju “trgovec”),
pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne trgovine nakup (v nadaljevanju: “kupec”).

Kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pravila in pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:
• podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
• kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
• informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
• informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine (vsak artikel, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
• način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
• cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
• informacije o načinu plačila;
• podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
• informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
• informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
• informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravi, trgovec prosi, da ga kupec o njih obvesti preko obrazca ali telefonske številke, objavljene na spletni strani.

Naročilo
Ko kupec v spletni trgovini odda naročilo, bo trgovec prejem njegovega naročila potrdil z elektronskim sporočilom z naslovom: potrditev prejema naročila. To elektronsko sporočilo ne predstavlja sprejema naročila (to pomeni, da v tem trenutku kupoprodajna pogodba še ni sklenjena) in ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Po preveritvi dobavljivosti trgovec pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o sprejemu naročila, skupaj s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo o sprejemu naročila. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca. Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o odpremi po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu trgovec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Trgovec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. je natisnjen račun priložen k dostavljenim artiklom.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava
Naročene artikle kupcem dostavljajo pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk, po ceniku, objavljenem na naši spletni strani, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 3 do 7 delovni dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga.

Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine trgovca, ki so trgovcu zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik trgovine trgovca postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost spletne trgovine trgovca.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene v spletni trgovini za veleprodajo ne vsebujejo DDV oziroma je ta podatek izrecno naveden. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, navedenimi v nadaljevanju.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub prizadevanju trgovca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec a) kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; in b) kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Načini plačila
Trgovec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
• z gotovino ob prevzemu;
• s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, BA Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, American Express, Diners club);
• z nakazilom na račun trgovca po ponudbi/predračunu
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu kupca za plačnika enaki kot podatki v profilu kupca za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca mora le-ta obvestiti trgovca po spletni pošti za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem artikel garancije nima. V tem primeru lahko kupec kontaktira trgovca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Kupec lahko garancijo uveljavlja pri trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dneva prejema izdelka v popravilo, sicer pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Vračilo in menjava blaga
»Vrnjeni izdelki« so izdelki, ki so vrnjeni na spletno stran www.folio.si in imajo napako (poškodovana embalaža, poškodovan izdelek itd). Vrsta napake ali stanje izdelka mora biti opisano poleg vsakega izdelka in tudi na računu. Preverimo vse vrnjene izdelke, da preverimo njihovo pravilno delovanje. Zato je garancijski rok različen (to se nanaša na izdelke, za katere je izdana garancija) in je zapisan ob vsakem izdelku iz kategorije »vrnjeni izdelki« in je naveden na računu ter se začne z dnevom nakupa izdelka. Ker smo pri pakiranju pošiljk izjemno previdni in imamo stroge protokole, se izjemno redko zgodi, da pošiljka ni popolna.
Na podlagi predloženih informacij bomo vaš primer rešili v čim krajšem možnem času. Vsi vrnjeni izdelki morajo niti poslani v originalnem stanju in, kjer je mogoče, v originalni embalaži, vključno z etiketami. Če vrnete neželen izdelek ali želite vrniti izdelek ter želite vračilo kupnine v roku 28 dni od prejema izdelka oziroma od dneva, ko je bil na voljo za prevzem, vam vrnemo celotno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot je bil opravljen nakup. Naš cilj je vrniti kupnino v 14 dneh po prejemu vrnjenega izdelka.
Izdelkov, ki so kategorizirani kot »vrnjeni izdelki«, ni mogoče vrniti ali zamenjati za enak ali nov izdelek brez doplačila, jih je pa mogoče zamenjati za enak ali drug izdelek enake vrednosti (ali z doplačilom razlike).
Če izdelek ne deluje, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe v enakem roku, kot velja za ostale izdelke ali garancijska popravila. Izdelek boste morali vrniti na lastne stroške. Če vrnete izdelek z napako, poškodovan ali napačen izdelek, vam bomo po obdelavi vračila povrnili celoten strošek poštnine in polog za uvodne dajatve. Naslov za vračilo je Folio d.o.o., Šeškova ulica 3b, 1330 Kočevje, Slovenija.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
Kupec je dolžan artikel, ki ga je trgovcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil trgovcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. trgovec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo trgovcu na naslovu njegovega skladišča. Trgovec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Trgovec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja ter pravico do povračila vseh stroškov, potrebnih za ohranitev artikla.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko trgovec artikel proda prek svoje spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko trgovec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Trgovec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku trgovca. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Spletna trgovina ni namenjena osebam, mlajšim od 15 let. Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je mlajši od 15 let, brez dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.


Varovanje osebnih podatkov
Trgovec osebne podatke kupcev obdeluje v skladu s Politiko o varstvu osebnih podatkov in piškotkih. Vabimo vas, da si jo preberete, da boste razumeli, kako v okviru naše spletne strani zbiramo, uporabljamo in varujemo vaše osebne podatke.
Pritožbe in spori
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca info@folio.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno sodišče. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za ta Pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Omejitev odgovornosti
Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Spremembe Pravil in pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Trgovec posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Sign up to receive email updates on new product announcements, gift ideas, special promotions, sales, and more.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.